FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK:
– készpénzzel: csak a Budapest 1186 Besence u. 7/a szám alatt található raktárunkban tudsz fizetni, személyes átvétel esetén;
– utánvétes fizetés: csak bruttó 3.000.- Ft-ot meghaladó vásárlás esetén lehetséges;
– bankkártyás fizetés: a Paylike rendszerén keresztül biztonságosan fizethetsz közvetlenül bankkártyával;
– banki átutalással az alábbi számlaszámra: 11719001-20299570-00000000; ebben az esetben amíg a befizetés nem érkezik meg a bankszámlánkra, a csomagot nem postázzuk ki! Az átutalás közleményében kérjük tüntesd fel a megrendelésed számát!
SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy az összes beérkező megrendelés, a megrendeléstől számított 5-7 munkanapon belül teljesítve legyen. A kínálatunkban található termékeket többségében Lengyelországból szállítják, ezért fenntartjuk a jogot a szállítási és kézbesítési időtartam meghosszabbítására. Amennyiben egyes termékeink a megrendeléskor nem állnak rendelkezésre vagy szállítási ideje meghosszabbodik, vevőinket a lehető leg hamarabb értesítjük a késésről és/vagy a várható beérkezés idejéről. A megrendelt termékeket, személyesen az Iromix Kft raktárában, Budapest 1186 Besence u. 7/a szám alatt vehetik át, nyitvatartási időben, munkanapokon 8.00 és 16.00 óra között.
Csomagjainkat a GLS és a Magyar Posta szállítja, de Postapontra történő szállítás is kérhető.
Postacsomagodat a https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes oldalon, GLS csomagodat pedig a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes oldalon tudod követni.
Felhívjuk a figyelmedet, hogy a GLS és a POSTA maximum 5 munkanapig őrzi a csomagokat, ezután a nem keresett, vagy át nem vett csomagokat visszaküldi raktárunkba!
NEM KAPTAM VISSZAIGAZOLÓ E-MAILT A RENDELÉSEMRŐL / A RENDELÉSEM ÁLLAPOTÁRÓL!
Rendszerünk automatikus üzeneteket küld a felhasználó által megadott e-mail címere, regisztráció esetén, a rendelés leadásakor, valamint a rendelés állapotának megváltozásakor. Ha nem kaptál üzenetet, kérjük ellenőrizd a levélszemét/spam mappákat is, esetenként a levelező rendszerek kéretlen levélnek érzékelhetik a tőlünk érkező e-maileket.
HOL LÁTHATOM A RENDELÉSI ELŐZMÉNYEIMET?
A fiókodba belépve, a RENDELÉSEK menü pont alatt láthatod az összes eddigi rendelésed.
Módosíthatom-e a rendelésemet feladás után?
Segítünk! Kérjük mihamarabb lépj velünk kapcsolatba, hogy a rendelésed még időben tudjuk módosítani. Hívj minket telefonon vagy írj nekünk e-mailt!
A csomag szállítási költsége több vagy kevesebb lett mint az online rendelésnél
Rendszerünk a termékek súlya alapján, megközelítőleg számítja ki a szállítási költségeket, ami a valóságtól minimálisan eltérhet, de esetenként ez épp elég ahhoz, hogy valamelyest változzon a szállítási költség.
Szükségem van felhasználói fiókra ahhoz, hogy tudjak vásárolni?
Nincs rá szükség kivéve, ha viszonteladó vagy. Akár telefonon keresztül is le tudod adni rendelésed, de célszerű regisztrálni, mivel a különböző pontgyűjtő akciókból és egyéb kedvezményekből csak így tudsz részesülni a jövőben.