Módosíthatom-e a rendelésemet feladás után?
Kérjük mihamarabb lépjél velünk kapcsolatban, hogy a rendelésed még időben tudjunk módosítani. Tel: +361/358 1326 .
Láthatom a rendelési előzményeimet?
Igen, belépve a fiókodba a RENDELÉSEK menüpont alatt láthatod az összes eddigi rendelésed!
A csomag szállítási költsége több vagy kevesebb lett mint az online rendelésnél
Rendszer termékek súlya alapján megközelítőleg számítja ki a szállítási költségeket, ami a valóságtól minimálisan eltérhet, de néha ez pont elég, hogy változzon a szállítási költség.
Szükségem van felhasználói fiókra ahhoz, hogy tudjak vásárolni?
Nincs rá szükség kivéve ha ön viszonteladó. Telefonon keresztül is le tudja adni a rendelését, de célszerű regisztrálni mivel különböző pontgyűjtő akciókból és egyéb kedvezményekből csak így tud részesülni.